Reisiblogid Travellerspoint-is

Pakse

09.10.09 - 10.10.09

09.10.09

Olime Pakses kohal umbes kell 08:00 ning liitusin yhe briti ja austraalasega oomaja otsingule. Kaisime vahemalt viies vist enne kui leitsime korraliku oomaja normaalse hinna eest. 50000 kip ehk 60 eek eest saab toa suure voodiga ning wc koos kylma dushiga. Kylm dush ei ole siin Eesti moistes jaakylm, vaid pigem natukene leige.

Kuigi bussi voodid olid suhteliselt head, siis ega seal eriti ilma rahustita siiski ei maga. Pikkuselt natukene vaikseks jaavad (ma ei kujuta ette mis siis saaks kui oleks pidanud omasuuruses mehega seda jagama :D) ning juht laseb kogu teekonna signaali.

Pakse on vaga unine linnake louna Laoses. Ega siin rohkem pole teha kui vaadata paari koske ning kylastada Wat Phu Champasaki. Kuna lahen nagunii Ankori Seam Reapisi, siis ma ei nae pohjust kylastada Champasaki (molemad on Khmeri ajastu templid). Nagu yks tydruk mulle Vientienes ytles Wat Phu Champasak on nagu Alpi maestik - vagev kui sa teda esimest korda naed, kuid vorreldes Himalaajaga (Ankor) pole ta eriliselt midagi vaart.

Ohtul laksime kolmekesti restorani sooma ning nagime bussist tuttavat inglise paarikest. Peale tunnist soomist ja Beer Lao joomist jalutasime edasi.

Seltskond kohalike kutsus meid Petangi mangima. Mangisime seda vist 3-4 tundi koos suuuuure koguse Beer Laoga... ja laksime magama.

pakse_1_-_1.jpg pakse_1_-_2.jpg pakse_1_-_3.jpg pakse_1_-_4.jpg pakse_1_-_5.jpg pakse_1_-_6.jpg pakse_1_-_7.jpg pakse_1_-_8.jpg

10.10.09

Hommik ei olnud sugugi roosiline. Vaga kova pohmell oli eilsest ning kosed jaid Pakses minu poolt kylastamata. Samas eriti onnetu ei saa ka olla. Sain eelmise ohtu veeta vaga vagevate inimeste seltsis!

Umbes kell 14:00 vist suutsin alles voodist veereda sooma ning jargmise paeva bussipiletit 4000 saarele ostma.
Argates muidugi avastasin ma selle, et jommis olles olin ma suutnud kukkuda sisemise saasevorgust puitukse katki. Suhteliselt tugeva raamiga tundus ta olevat, kuid laks nii katki :D. Yritasin teda kyl ise parandada, kuid midagi ei tulnud sellest valja. Polnud muud kui hotelli omaniku juurde minna ja fakt etteladuda. See ukseseiklus laks mulle 30 dollarit maksma, kuid mis sa teed kui syydi oled :).

Kirjutas mcneely 3:54

Saada sissekanne e-postigaFacebookStumbleUponRedditDel.icio.usIloho

Sisukord

Ole esimene, kes kommenteerib seda sissekannet.

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.

Sisesta oma Travellerspoint-i kasutajainfo:

( Mis see tähendab? )

Kui sa ei ole veel Travellerspoint-i liige, liitu sellega tasuta.