Reisiblogid Travellerspoint-is

Krabi

25-26.10.09

HAKKASIN VAIKSELT PILTE PANEMA! - Angkori kaks esimest paeva yleval!

25.10.09

Arkasin Phiphil kell 08:00 umbes ning peale koti pakkimist jalutasin vaikselt sooma. Suhteliselt raske oli kell 09:00 yhtegi kohta leida kus syya saab. See on saar mis hommikuti magab. Kui ohtul on koik tanavad kahvanagusid tais ning kohalike suhteliselt vahe, siis hommikuti on asi teistpidi.

Peale otsimist onnestus yks kohvik leida mis oli lahti ning peale kiiret hommikusooki veeresin oma kottidega sadama poole. 10:30 istusin PhiPhi-Krabi paadi peal teel Krabile. Krabil otsustasin aega mitte raista hotelli otsimise peale ning jalutasin lihtsalt samasse kohta kus veebruaris olin Aarega - M Mansion hotell. Hind oli jatkuvalt soodne - 300baht (100eek) oo ventilaatoriga toas. Koige huvitavam asi hotelli sissekondides oli see, et hotelli valvelauas ytles poiss "Ma olen sind ennem siin nainud!" Naeratasin ja ytlesin, et jah veebruaris sobraga. Naeratasime uuesti yksteisele ja hakkasin checkin paberit taitma. Reisides on see huvitav, et passinumber kulub pahe - igalpool pead seda kirjutama.

Kuna 27.10.09 pean olema Bangkoki lennujaamas, siis hakkasin vaikselt vaatama kuidas Bangkoki liikuda.
Koige odavam on bussiga minna, kuid samas see on koige hullem viis mulle kes ma kunagi bussis ei saa magada - teekond on umbes 10 tundi...
Kalliduselt keskmine on rongiga. Konditsioneeriga 2. klassi kupee on umbes 1500baht ehk 500eek koos bussiga Surat Thani.
Koige kallim kuid mugavam on lennata. Uurisin kohalikust reisibyroost hindu ning koige odavam on lennata Thaiairwaysiga, sest neil on hetkel eripakkumine 2100baht ehk 700eek. Airasiaga minek tuleks 2500baht+.

Pohimotteliselt olen otsustanud 25 ja 26 oo olla Krabis ning siis lennataBangkoki Thaiairwaysiga. Votan esimese hommikuse lennu kell 10. Kotid jatan lennujaama ning lahen Bangkoki Kuningalossi kaema - asi mis mul eelmine kord jai tegemata :D. Samas voiks ka lennata kell 19:00 ning 4h olla lennujaamas ja koju. See on selline otsus mis vajab paari Beer Changi tarvitamist, et otsustada..

Ohtu veetsin vaikselt yhes pubis koos kahe hollandlasega vaadates ManU vs Liverpooli mangu ja tarbides olut. Peale mangi laksime piljardit mangima ning tegemist jatkus kuni kella kolmeni hommikul.

26.10.09

Hommikul oli vaga raske - jube pohmakas oli eilsest. Vaevu suutsin ennast natukene enne kella yheksat maast lahti saada ning kiirelt asjad kokkupanna, kui pidin juba jooksma tanavale raftingu tripi transpordi peale. Ostsin eile 1000BAHT (333 eek) kogupaeva reisi, mis koosnes 5km rafting + kosk + elevandisoit + elevandi ja ahvi show.

Rafting oli vagev. Tegemist oli sama joega kus ma Aarega veebruaris olin, kuid nyyd seoses vihmaperioodiga oli elamus suurem. Kosk oli tegelikult suhteliselt vaikene. Olin koos giidi ja kahe inglasega ning saime rahus ujuda paarkymmend minutit kuni 30 jaapanlast kohale ujus. Peale seda kylma ujumist kadus isegi mu hiigelpohmell ara :D. Elevandisoit oli taielik pask! See "suur" soit kestis tapselt 10 minutit mooda tasast teed.. ei anna vorrelda Chiang Maiga.
Elevandi ja ahvi showed olid yldiselt ok.

Kaheksast laksin hotelli asju pakkima ning peale seda magama - jube vasimus on.

Homseks on broneeritud Thai air 10:10 lend Krabi - Bangkok 2200 baht ehk 700 eek eest + takso hommikul lennujaama 300! baht eest. Takso oli suht kallis, kuid Krabis pohimotteliselt puuduvad taksod ja tuktukid. Ma ei viitsinud hommikul riskida takso otsimisega..

Kirjutas mcneely 23:55

Saada sissekanne e-postigaFacebookStumbleUpon

Sisukord

Ole esimene, kes kommenteerib seda sissekannet.

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.

Sisesta oma Travellerspoint-i kasutajainfo:

( Mis see tähendab? )

Kui sa ei ole veel Travellerspoint-i liige, liitu sellega tasuta.