Reisiblogid Travellerspoint-is

Kuala Lumpur

18-19.10.09

18.10.09

Hommik hakkas Siem Reapis kell 04:00 asjade pakkimisega ja hotelli otsimisega Kuala Lumpuri internetis. Kell 6:15 ootas Sak mind oma tuktukiga hotelli ees ning viis mu lennujaama 5 dollari eest.

Lend KLi kestis tapselt kaks tundi. Viimasel ajal olen alati maksnud Airasiaga lennates kaks dollarit, et ise valida endale koht lennukis kuhu istuda. Valin alati eelviimase rea ja aarmise istme. Siiani on praktiga naidanud, et need kes endale kohta ei vali pannakse ette istuma ning minul on kogu reisi jaoks kolm istet kus hea tukkuda :D. Seoses sellega on paari dollari investeering alati ennast ara tasunud.

Kuala Lumpuri LCCT terminal asub 60km linnast ning bussiga soites votab see aega 1 tund. Pilet KL LCCT - KL Sentral maksab 8 ringitit ehk 24 krooni!

Valisin endale hotelli hiinalinna ning seoses sellega oli vaja saada sinna. Onneks KL sentralist on sinna ainult yks peatus "skytrainiga" ning maksis see 1ringit ehk 3 eek!

Hotelliks oli mul China Town Inn 2 mille oo oli 70 ringitit. 10 Ringiti lisaks sain endale akna :). Kokku maksis yks oo Malaysia pealinnas 80 ringitit ehk 240eek. Tegemist oli vaga viisaka ja puhta hotelliga. Hotell asub hiinalinna koige rahvarohkemal tanaval. Ohtul muutus kogu tanav ooturuks. Ohtul soitsin monorail rongiga Bukit Bintangi piirkonda sisseoste tegema. Rongipilet 4 krooni..

Kuala Lumpur on suhteliselt odav linn kui vaadata transporti ja sooki. Olles muslimiriik on alkoholi hind suhteliselt kirves. Vaike Tuborg olle on 25 eek ning ka Tai olled on enamvahem samas hinnaklassis. Bukit Bintangi yhest SUUREST (kujuta ette Tallinna Kaubamaja + Virukeskus) tehnikapoest ostsin endale Ipod Touch 8gb 2400 eek eest. Eestis maksab sama asi 3600... Lapakad algavad siin 4st tuhandest kuni 12000... Hinnavahe vorreldes Eestiga on 30-40%! Et hindu vorrelda on alati hea vaadata palju maksab linnas Big mac eine. Kuala Lumpuris on selle hinnaks 24 eek.

Natukene jalutasin veel linnas ja hotelli aulas tegin yhe Iirlasega olled ja magama - suhteliselt vasinud olin.

19.10.09

Lasin hommikul kell 8 ekskursioonile yhe prantslase Christianiga Baku koopasse. Enne koobast viidi meid erinevatesse tehasepoodidesse: nahk, silgivarvimine, shokolaad ja pewter.

Shokolaadi pood oli ainuke mis meile molemale meeldis. Tasuta sai proovide koike shokolaade :D. Ylejaanud poed lihtsalt "kondisime labi". Mingil imepohjusel olid "tehasepoes" hinnad kallimad kui linnas..

Baku koopasse sisenemiseks peab ronima 300 sammu - onneks mitte paikse kaes. Koobast on tehtud vaikene hindu tempel. Koopa yhes nurgas elavad vihased ahvid - yks neist tahtis mind ara syya :D. Peale koobast viis juht meid endise tina kaevanduse juurde, mis nyydseks on muudetud pargiks. Pargi yhest kohast avaneb vaga hea vaade Petronasi kaksiktornidele ja KL teletornile. Kahjuks on Petronase tornid esmaspaeviti kinni...

Ekskursioon maksis 30ringit ehk 90 eek ja loppes kell 13:00. Kaisin hiinalinna korval asuval suveniiride turul ja ostsin paar asja - kott hakkab suhteliselt tais saama... Koige vagevam asi turul oli "kalamassaas". Vaikene lastebassein oli tais hambutuid kalu kes sul jalgade ymbert vana naha maha lutsisin. Kodistasid nad nii mis hirmus. Hind oli 15 eek 10 min ning vaga huvitav kogemus oli.

Ohtul laksin koos Christiani ja tema kolme sobraga kes just Kuala Lumpuri oli saabunud Kuala Lumpuri teletorni uudistama. Monorail rongiga sinna soit maksis 5 eek ning sissepaas torni oli 60 eek (ostsime pileti hotellist - kohapeal oli kahekordne hind..). Tornist avanes vagev vaade ning joudsime torni just enne kui hakkas pimedaks minema. Christian ja ta sobrad laksin Petronase torne lahemalt vaatama ning mina laksin tagasi Bukit Bintangi ipodile mikrofoni otsima..

Mikrofoni otsing oli paras seiklus.. yhest poest saadeti teise ja sealt kolmandasse. Lopuks juhatas yks poiss mind esimesele korrusele maci originaalpoodi. Mikrofon maksis 400 eek, kuid nyyd saan tasuta wifialal skypeda!

Ohtul kasin veel Christiani ja ta sopradega soomas kohalikus restos 15 eek eest kana ja riisi :D. Hotellis ajasin ollekorval juttu paari inglasega ning magasin kaks tundi...

Kirjutas mcneely 3:01

Saada sissekanne e-postigaFacebookStumbleUpon

Sisukord

Ole esimene, kes kommenteerib seda sissekannet.

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.

Sisesta oma Travellerspoint-i kasutajainfo:

( Mis see tähendab? )

Kui sa ei ole veel Travellerspoint-i liige, liitu sellega tasuta.